středa 4. dubna 2012

Tablo

Maturita je za rohem a s tím přicházejí i příjemnější činnosti než jenom učení, jako je například focení maturitního tabla. Vzhledem k tomu, že je naše různorodá třída neschopna dojít k nějakému normálnímu racionálnímu řešení to nedopadlo zrovna tak jak by si kde kdo představoval, ale já si nestěžuji, mohlo to dopadnout hůř. Tady malá ukázka.





PS: Snad mi moje drahé kolegyně odpustí, že jsem je zde zveřejnila. 

VERONICA

12 komentářů:

  1. moc hezky fotky!)
    A mas krasny silonky!!)

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezke:)))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. poslední je úplně kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  4. náhodou supeeer :) pěkné, barevné a veselé, líbí se mi :) házím follow, super blog :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky.
    Můžu se zeptat, jestli jsi nebyla v ostravské Karolíně, když se teď otvírala? Viděla jsem tě v háemku. :)

    Adél

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky,moc vám to všem sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. nice pics! ;) xoxo

    www.sayyoudontloveme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. WOW! Skvělé fotky! A Verunko děkuji za komentář! :)

    OdpovědětVymazat