úterý 28. února 2012

Pomerančové suflé

              Poslední dobrou se ze mě stává skvělá kuchařka. Sice nemám moc času, ale když už tak mezi moje největší speciality patří Lasagne (kdyby měl někdo zájem o recept napište). Ale dnes trochu z jiného soudku. Nedávno jsme s mamčou na Tv Paprika objevily skvělý a rychlý recept na pomerančové suflé. A výsledek dopadl docela dobře.

              Příprava je svým způsobem jednoduchá, stačí si vzít 3 pomeranče, z jednoho ostrouhat kůru, ze dvou vydlabat vnitřek tak aby vznikla mistička. Šťávu ze všech tří pomerančů (150ml) odložíme. V hrnci rozpustíme asi 40g másla, přidáme asi 40 g mouky a tři žloutky, pak přimícháme pomerančovou šťávu. Přidáme cukr podle chuti. Mícháme dokud směs nezhoustne. Necháme trochu vychladit a přimícháme sníh ze 3 bílků. Hotovou směs nalijeme do připravených pomerančových mističek, které si obalíme v alobalu a postavíme do nějaké formy. Pečeme dozlatova. Dobrou chuť.




Na mě trochu netradiční článek, ale musela jsem se s vámi o to podělit.

Mějte se krásně.

VERONICA

5 komentářů:

  1. yum vypadají úžasně :) můj poslední počin byl cibulový koláč a musím říct, že se celkem povedl :)
    Jinak ten recept na lasagne by mě zajímal, protože je mám v plánu zkusit už nějaký ten pátek :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Pomerančové? Zkusit to mohu... =)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, to vypadá úžasné! Mňám!

    OdpovědětVymazat